Hospitality 15-06-2022 Hoe krijg je jouw collega’s terug naar kantoor? 4 vragen aan Petra de West. Van fulltime op kantoor bij Tesla tot werken vanuit het buitenland: elke organisatie gaat anders om met hybride werken. De meeste organisaties willen hun... Lees meer
Nieuws 11-05-2022 Hospitality professional, bedankt voor jouw vakmanschap! Op woensdag 11 mei 2022, de tweede woensdag van mei, is het de Dag van de Receptionist(e). Deze dag is internationaal uitgeroepen om receptionisten en andere... Lees meer
Onze vakmensen 18-04-2022 Het vakmanschap van Romy van der Putten. “Ik werkte in een kledingwinkel, toen ik ontdekte: elk mens heeft zijn eigen verhaal. Ik heb daar geleerd om mensen te lezen en in te spelen op wat zij nodig... Lees meer
Hospitality 14-04-2022 4 slimme tips om jouw organisatie meer gastvrij te maken. Wie vindt het niet fijn om zich ergens welkom te voelen? Naast het verzorgen van een fijne, schone en veilige (werk)plek is het creëren van een gastvrije... Lees meer
Onze vakmensen 06-04-2022 Het vakmanschap van Peter Wilffert. “Ik werd onlangs opgebeld: je hebt een 9,7 gescoord bij een medewerkertevredenheids-onderzoek! Ik kreeg een bloemetje en een whiskeyglas met mijn naam erop. Ik... Lees meer
Hospitality 08-03-2022 Maak van jouw medewerkers geen receptionisten. Het is een herkenbaar scenario binnen het MKB: je bedrijf is nog niet al te groot en je ontvangt niet extreem vaak gasten voor een afspraak. De telefoon gaat... Lees meer
Onze vakmensen 24-01-2022 Het vakmanschap van Marja de Wever. “Door mijn werk als ambulant hospitality professional ben ik breed inzetbaar bij uiteenlopende opdrachtgevers van HEYDAY Hospitality. Je kunt in deze rol je... Lees meer
Hospitality 05-01-2022 4 voordelen van receptiediensten uitbesteden voor jouw organisatie. Jouw organisatie is dag in dag uit bezig met de core business: op kantoor, in een laboratorium of misschien wel in een productiehal. Juist in deze hectiek is... Lees meer
Hospitality 07-12-2021 Dit zijn de 4 pijlers van hospitality. Als je hospitality hoog in het vaandel hebt staan, is het je doel om iedereen een topdag te bezorgen, elke dag weer. Door je in te leven in een gast, klant of... Lees meer