Eén werkvloer, vier generaties: tijd voor een nieuwe hospitality-mindset De werkvloer verandert en daarmee ook de manier waarop we gastvrijheid organiseren. In een interview met Elsevier legt Petra de West, Business Unit Directeur... Lees meer
Trends 15-07-2025 6 hospitality-trends binnen de zakelijke dienstverlening in 2025 Wat kunnen we in 2025 verwachten op het gebied van hospitality? Ik neem je graag mee in de belangrijkste ontwikkelingen. Want hospitality is allang niet meer... Lees meer
Hospitality 15-07-2025 De 4 pijlers van Hospitality: bouwen aan beleving Hospitality is hot. Organisaties investeren steeds vaker in een warm welkom, maar échte hospitality gaat verder dan een glimlach bij binnenkomst. Het draait om... Lees meer
Nieuws 01-07-2025 HEYDAY Hospitality laat innovatie en gastvrijheid samen bloeien op het Facto Congres 2025 Wil je de kracht van hospitality in de praktijk ervaren? Op donderdag 25 september is het tijd voor het Facto Congres 2025: 'FM & Workplace: de kracht van... Lees meer
Nieuws 26-06-2025 Eén werkvloer, vier generaties: tijd voor een nieuwe hospitality-mindset De werkvloer verandert en daarmee ook de manier waarop we gastvrijheid organiseren. In een interview met Elsevier legt Petra de West, Business Unit Directeur... Lees meer
Uitbesteden 10-06-2025 Uitbesteden van receptiediensten: echt duurder? Of gewoon beter geregeld? Alles wordt duurder. Voor consumenten, maar zeker ook voor organisaties. Inflatie, loonontwikkelingen en stijgende servicekosten: het zorgt ervoor dat... Lees meer
Hospitality 10-06-2025 Waarom gastbeleving het visitekaartje is in een bedrijfsverzamelpand. De druk op de vierkante meter neemt toe. Door stijgende vastgoedprijzen, de groei van hybride werken en een blijvende behoefte aan flexibiliteit zoeken steeds... Lees meer
Generaties op de werkvloer 03-06-2025 Vier generaties op de werkvloer: hoe stem je hospitality af op verschillende behoeften? Binnen hospitality zijn persona’s een vast uitgangspunt. We kijken naar gebruikers als 'medewerker', 'gast' of 'sollicitant' en stemmen onze dienstverlening... Lees meer
Case 26-05-2025 Hoe gastvrijheid van het kantoor van Dustin een ontmoetingsplek maakt. In een tijd waarin het kantoor niet langer alleen een werkplek is, maar een plek waar mensen écht samen willen komen, koos IT-dienstverlener Dustin voor een... Lees meer
Trends 20-05-2025 Hoe AI hospitality menselijker maakt, niet onpersoonlijker. Hospitality draait om aandacht. Een persoonlijke begroeting, oprechte interesse en service op het juiste moment maken het verschil in de beleving van... Lees meer