Jarenlang maakte Dustin gebruik van uitzendkrachten voor de receptie. Maar door de wisselende bezetting ontbrak het aan continuïteit en echte gastvrijheidsbeleving. Het gevolg? Gasten voelden zich minder welkom en het facilitaire team werd opgeslokt door ad-hoc problemen. Dat kon én moest anders.
Dustin koos voor volledige outsourcing en HEYDAY Hospitality bracht de oplossing: een vast team van hospitality professionals, volledig geïntegreerd in de organisatiecultuur van Dustin. Dankzij deze samenwerking veranderde de ontvangstruimte in een plek waar verbinding en beleving centraal staan.
Frank van de Leest, Head of Workplace & Real Estate bij Dustin: “Onze wens was een partner in hospitality die verder kijkt dan de standaard receptiedienst. We zochten een partij die ons prikkelt, vragen stelt en met ons meedenkt. Maar ons ook ontzorgt en onze hospitality helpt verbeteren.”
Hospitality als verlengstuk van de organisatie
De aanpak van HEYDAY Hospitality gaat verder dan een vriendelijk gezicht bij binnenkomst. De professionals ondersteunen ook onboardingprocessen, denken proactief mee over de werkomgeving én zorgen voor continuïteit bij ziekte of verlof. Zo kreeg het facilitaire team van Dustin de ruimte terug om zich te focussen op strategische thema’s.
Het resultaat? Meer rust in de organisatie, hogere tevredenheid onder medewerkers en gasten én een stijgende score op mystery visits – van 80% naar 88% binnen vier maanden.
Meer weten?
De volledige case study laat zien hoe Dustin hospitality strategisch inzet om cultuur, beleving en efficiëntie te versterken. En hoe HEYDAY Hospitality hierin als betrokken partner het verschil maakt. Download de case study hier of vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan.
Breng ook het karakter van jouw organisatie tot leven – met hospitality als verbindende kracht.