Als facilitair professional moet je verantwoording kunnen afleggen over de facilitaire inkoop. Toch zien we dat een gedegen inzicht in de facilitaire spend vaak ontbreekt. Bij welke leveranciers wordt wat ingekocht? Door wie? Hoe vaak? Past dit binnen de vastgestelde budgetten? Is dit logisch, of kan het anders? Wij helpen graag het antwoord op jouw vragen te vinden en denken graag mee over het optimaliseren van de facilitaire inkoop.
Spend Scan.
Inzicht in facilitaire spend
Onze spend scan geeft inzicht in de facilitaire spend. We maken een foto van de huidige situatie en geven adviezen over mogelijke inkoop optimalisaties. We verzamelen, categoriseren en analyseren de financiële gegevens van de facilitaire organisatie. Uitgaven, facturen en crediteuren worden inzichtelijk gemaakt. Door verdiepende gesprekken te voeren met de facilitair verantwoordelijke(n) achterhalen we het verhaal achter de cijfers.
Meer doen met de cijfers?
Slimme keuzes voor de toekomst maken op basis van de opgedane inzichten? Ook hierin kunnen wij ondersteunen. Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van facilitaire inkoop en het maken van beslissingen op basis van cijfers ondersteunen wij graag in het maken van de volgende stap(pen).
Concrete en werkbare adviezen
Het resultaat van de spend scan is een rapportage waarin de resultaten visueel uiteen zijn gezet en onze adviezen staan beschreven. Het rapport vormt daarmee de basis voor de optimalisering van de facilitaire inkoop en het gesprek met betrokkenen.
Wij helpen je graag.
Je mag altijd vrijblijvend contact met ons opnemen als je een facilitair vraagstuk hebt.
Direct aan de slag?
Onze consultants helpen jou graag verder! Neem vrijblijvend contact met ons op.
Neem contact opHet Zuiderkruis 51
5215 MV 's-Hertogenbosch