Ben jij als Facility Manager werkzaam in de zorg en zou je graag met collega’s uit de regio en uit dezelfde branche van gedachten wisselen? HEYDAY Consultancy faciliteert twee fysieke bijeenkomsten waarin praktijkervaringen worden uitgewisseld, inspiratie wordt opgedaan en krachten worden gebundeld. De deelnemers helpen elkaar, zowel tijdens als buiten de bijeenkomsten om.

Activiteiten.
Jaarlijks vinden twee fysieke bijeenkomsten plaats. Elke keer op een andere locatie, vaak in een zorginstelling, waarbij facilitaire thema’s behandeld worden. Deelname aan deze netwerkgroep geeft tevens automatisch toegang tot het jaarlijkse kennisfestival en een aantal andere bijeenkomsten van HEYDAY Consultancy. Daarnaast bieden wij een besloten digitaal webplatform en een app aan, waarbinnen vragen, documenten en (contact)gegevens uitgewisseld kunnen worden. Hierdoor kunnen deelnemers ook buiten de bijeenkomsten om op een laagdrempelige met elkaar in verbinding staan.

Bijeenkomsten.
De bijeenkomsten en het online platform zijn alleen toegankelijk voor leden van het facilitaire netwerk van HEYDAY Consultancy. In dit onafhankelijke en besloten netwerk worden bijeenkomsten georganiseerd waarin deelnemers kennis en praktijkervaringen delen. Alleen ‘facilitaire professionals’ kunnen lid worden. Deelnemers bepalen gezamenlijk de onderwerpen op de agenda. Leveranciers en adviseurs worden afhankelijk van de agenda uitgenodigd om hun kennis te delen.

Lidmaatschap.
Deelname aan de netwerkgroepen is niet persoonsgebonden: je wordt als organisatie lid en kunt met meerdere mensen aan de netwerkgroep deelnemen. Aan dit lidmaatschap zitten kosten verbonden. Behalve participatie aan bijeenkomsten van deze groep en andere netwerkgroepen, zijn ook deelname aan het online platform en het jaarlijkse kennisfesival (met twee personen) inclusief. Neem voor meer informatie hierover contact op via de onderstaande button.
Nog vragen?
Bij vragen over deze netwerkgroep kan je contact met ons opnemen. Het is ook mogelijk informatie of de ervaring van een deelnemer in te winnen. Wij brengen je graag met hem of haar in contact.

Inschrijven.
Lid worden kan eenvoudig via een digitaal inschrijfformulier. Na het invullen ontvang je een e-mail met een bevestiging van de inschrijving. Ook wordt je geïnformeerd over de data en locaties van de aanstaande bijeenkomsten en word jouw account op het digitale platform Raad en Daad geactiveerd.
Direct inschrijven