Cases

Jouw situatie is ons vertrekpunt

We gaan samen met bedrijven op zoek naar de ideale invulling van de facilitaire organisatie. Pas als die oplossing bedacht is en past bij de mogelijkheden, helpen we bij de realisatie ervan. De specifieke situatie van de klant is ons vertrekpunt. Altijd. We kopiëren geen formule, maar kijken naar plaats, tijd, medewerkers en behoefte. Welke services passen écht bij de organisatie?

SABIC focust zich volledig op de core business 

SABIC wilde zich op de site in Bergen op Zoom volledig kunnen focussen op de core business en de primaire processen. Het was daarom een strategische keuze om de aansturing van ondersteunende diensten uit te besteden aan een professionele partij.

De keuze voor HEYDAY als facilitaire partner bleek de juiste aanpak te zijn om de dienstverlening verder te optimaliseren, de veiligheid te waarborgen en de organisatie efficiënter in te richten.

 

 

 

Lees meer

SABIC-602x609
De veste-597x609

30 jaar lange zorg voor gebouw De Veste

In Borne staat het multifunctionele gebouw De Veste. Hier gaan peutertjes naar de opvang, de jeugd uit de wijk naar de basisschool en de volleyballers van topsportclub Apollo naar de ultramoderne sporthal. Een geslaagde ontmoetingsplek die tot stand is gekomen via een Publiek-Private Samenwerking (PPS).
 
HEYDAY is verantwoordelijk voor het totale facilitaire beheer. We zijn als het ware de olie tussen alle radertjes. Een huisvader die ervoor zorgt dat iedereen met elkaar blijft praten en zich thuis blijft voelen in dit gebouw.
Lees meer

Nieuwsgierig wat HEYDAY voor jouw organisatie kan betekenen?

Welke vraag je ook hebt — van kostenbesparing tot aanbestedingsadvies en werkplekconcepten — onze specialisten geven je vrijblijvend advies om de facilitaire dienstverlening te optimaliseren.

Stel je vraag