Facility management in
de palm van je hand

MAX: dé app waarmee je regelt, verbindt, koppelt en oplost

MAX is de facilitaire gemaksapp van HEYDAY Facility Management. De applicatie maakt het onder meer mogelijk om een probleem, storing, klacht of wens te melden, een werkplek, vergaderruimte of parkeerplaats te boeken, bezoekers aan te melden of een lunch, bloemetje of taxi te regelen. Met de lancering van een on-demand functionaliteit is het ook mogelijk om à la minute eten en drinken op de werkplek te bestellen.
Voor jezelf, maar ook voor je gasten. Zo heb je met één app alle facilitaire diensten zelf in de hand. Maak kennis met MAX.

Waarom MAX?

Op de werkvloer stijgt de vraag naar gemak. MAX maakt dit mogelijk door alle facilitaire diensten in één gebruiksvriendelijke applicatie te bundelen. De app is een aanvulling op het verhogen van het werkplezier, de tevredenheid van werknemers en het zorgt ervoor dat medewerkers de dienstverlening meer waarderen.

Het koppelen van verschillende informatiesystemen levert bovendien enorme hoeveelheden data op. De verkregen informatie komt van pas bij het optimaliseren van de dienstverlening. Je ziet in de app welke ruimtes beschikbaar zijn, hoe druk het is in het bedrijfsrestaurant, dat je gast is gearriveerd en dat er een pakketje voor je is bezorgd. Zo kan bijvoorbeeld de catering de juiste hoeveelheden voorbereiden voor de lunch, waardoor zo weinig mogelijk eten wordt verspild.

MAX is van toegevoegde waarde voor elke organisatie

Om ervoor te zorgen dat de app goed aansluit op de behoefte van eindgebruikers, zijn meer dan 300 kantoormedewerkers gevraagd om hun grootste frustraties en prettigste momenten tijdens een werkdag aan te geven. Het resultaat is een applicatie die gemaksdiensten en facilitaire meerwaarde combineert.

Gemak dient de mens: In één gebruiksomgeving boek je een vergaderruimte, meld je je bezoek aan en bestel je een lunch. Als een vergadering onverhoopt verzet wordt, veranderen alle reserveringen direct mee. Daarnaast is de status van een reservering real-time te volgen én inzichtelijk.

Modulair systeem: De applicatie is aanpaspaar aan de werkomgeving van elke organisatie doordat bepaalde functies van de app aan en uit te zetten zijn. Daarnaast kan de app gekoppeld worden aan bestaande facilitaire systemen, zodat de app als het ware werkt als een flexibele laag om de managementsystemen heen.

Community-platform: Een (digitale) community draagt bij aan de onderlinge verbinding. Via de app kunnen gebruikers in een kantoorpand contact leggen en kennis en ervaringen uitwisselen.

Aanjager van optimalisatie: Een eindgebruiker kan een waardering achterlaten, zodat de facilitaire dienstverlening aan de hand van verkregen data altijd kan blijven verbeteren.

Ontdek hoe MAX bij jouw organisatie past

Gewoon. Gemakkelijk. MAX. Ook voor jouw organisatie. Onze facilitaire experts komen graag bij je langs om je de toegevoegde waarde van MAX te laten zien. Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan.

Ontvang advies