iBASX maakt de
kantoorervaring
leuker én efficiënter

iBASX verhoogt het gebruiksgemak van een pand

Met iBASX verhoog je het gebruiksgemak van een pand en geef je gebouwgebruikers toegang tot alle facilitaire services. Op basis van real-time informatie kunnen gebruikers snel een passende, beschikbare werkplek of ruimte vinden. Hiernaast is het mogelijk om via de applicatie aanvullende faciliteiten te reserveren of een (ver)storing of serviceverzoek te melden. Ook kunnen medewerkers 'inchecken' op een werkplek, ruimte of locatie om vindbaar te zijn voor hun collega's.

 

Werkplek of -ruimte vinden én reserveren

Via iBASX hebben gebruikers de mogelijkheid om via elk device real-time beschikbare vergaderzalen, werkplekken en ruimten te vinden én reserveren. Van elke werkruimte- of werkplek is aanvullende informatie beschikbaar, denk aan type werkplek, foto of specifieke eigenschappen zoals een werkplek met dubbele monitor.
 
Met de handige zoekfunctie kan een gebruiker zoeken naar een specifieke werkplek, bijvoorbeeld een concentratiewerkplek of vergaderzaal voor zes personen. Aanvullende faciliteiten, zoals catering of audiovisuele middelen, voegt de gebruiker direct aan de reservering toe. De reserveringsmodule is continu in ontwikkeling en kan volledig op maat worden ingericht. 

  • Via elk apparaat reservingen maken, wijzigen of annuleren
  • Automatische reserveringsbevestigingen per mail
  • Vinden van een geschikte werkplek passend bij de activiteit
2.iBASX-597x609-NL
3.iBASX-597x609-03

Tonen van beschikbare werkplekken en -ruimten

Op basis van sensortechnologie brengt iBASX beschikbare werkplekken en -ruimten in beeld, onder meer op een plattegrond die beschikbaar is in de applicatie. 
 
Een aanvullende mogelijkheid is om beschikbare werkplekken en -ruimten te tonen op roomdisplays of schermen. Zo geeft iBASX gebouwgebruikers in één oogopslag inzicht in beschikbare werkplekken en -ruimten in een pand. 
 
  • Real-time inzicht in beschikbare ruimten
  • Direct reserveren via applicatie of roomdisplays
  • Weergave bezetting op verschillende niveaus (locatie, etage of bouwdeel)

Melden van (ver)storingen en serviceverzoeken

Via iBASX kan een gebruiker een (ver)storing doorgeven of een service aanvragen. De facilitaire organisatie neemt binnenkomende meldingen direct in behandeling.
 
Via de app is het ook mogelijk om de status van een (ver)storing of serviceverzoek te volgen. Alle lopende én afgeronde meldingen, inclusief bijbehorende informatie, zijn eenvoudig te exporteren naar Excel.

  • Eenvoudig doorgeven van een storing via de app
  • Direct inzicht in status en afhandeling
  • Chatfunctie voor contact met serviceverlener
4.iBASX-597x609-03
5.iBASX-597x609-03

Vinden van collega's

Medewerkers kunnen 'inchecken' op een werkplek, ruimte of locatie om vindbaar te zijn voor collega’s. De keuze om vindbaar te zijn kan elke medewerker zelf maken. Dit maakt iBASX privacyproof.

Zoeken kan op zowel voor- en achternaam als op afdeling, functie, expertise, etc. Het is mogelijk om het telefoonnummer en e-mailadres toe te voegen aan het profiel van een gebruiker, zodat er gemakkelijk contact kan worden gezocht. Met één druk op de knop bel je een collega of start je het schrijven van een e-mail.

  • Inchecken op de werkplek
  • Vindbaar voor collega’s
  • Alle contactinformatie bij de hand
Een greep uit onze klanten

Wil je het gebruiksgemak
van jouw pand verhogen?

Neem vrijblijvend contact op met één van onze specialisten. We laten graag zien hoe iBASX helpt om het maximale uit een pand én de gebruikers van een pand te halen.

Neem contact op