Voor het bieden van de juiste service is bereikbaarheid essentieel. Je schept snel duidelijkheid en klanten profiteren van korte lijnen en adequate antwoorden. Voor het aannemen en afhandelen van meldingen, technische storingen, vragen, klachten of bestellingen heb je vakkundige en betrokken servicemedewerkers nodig. HEYDAY zorgt voor 100% bezetting en professionele klantvriendelijke dienstverlening.
Met onze jarenlange ervaring weten we als geen ander een servicedesk in te richten en continu te optimaliseren
aan de hand van data. HEYQ is de datagestuurde servicedesk-oplossing van HEYDAY.
Een facilitaire servicedesk valt of staat met de deskundigheid van haar medewerkers. Zij moeten niet alleen het vak van servicedesk medewerker verstaan, maar ook thuis zijn in de materie van een organisatie. Dit vraagt om mensen die passen bij het bedrijf en branche. HEYDAY zorgt voor een intensieve inwerkperiode en daarna voor begeleiding, training en coaching on the job.
HEYDAY creëert voor haar klanten graag één aanspreekpunt voor optimale service. Frontoffice werkzaamheden, zoals receptie en servicedesk, laten zich goed combineren. Je schept duidelijkheid voor de eigen organisatie en klanten profiteren van korte lijnen en snelle antwoorden.
HEYDAY levert kennis, management en capaciteit voor het ontwikkelen van de werk- en woonomgeving.
HEYDAY Facility Management
Luchthavenweg 38
5657 EB Eindhoven
Postbus 80009
5600 JZ Eindhoven