Is het binnen jouw organisatie onduidelijk waar je als medewerker terecht kunt met vragen? Moet de productiviteit omhoog? Of is er weinig tot geen inzicht of controle over de gemaakte kosten? Dan is één aanspreekpunt voor alle vragen die leven binnen jouw organisatie de oplossing. Het maakt niet uit of dit HR, ICT of facilitair gerelateerde vragen zijn. Geen rompslomp, geen gedoe. Maak kennis met HEYQ.
HEYQ is een datagestuurde servicedesk-oplossing van HEYDAY die serviceaanvragen niet alleen oplost maar ook analyseert. Alle aanvragen op gebied van facility, HR of ICT kunnen per telefoon, mail of app worden gedaan en komen op één centraal punt binnen. Wij zorgen voor de afhandeling en oplossing van de aanvragen. Zo hoeft niemand meer te zoeken naar de juiste contactpersoon voor een bepaalde vraag, probleem of knelpunt.
De Q in HEYQ staat voor questions. Data-analisten van HEYDAY stellen met de analyse zoals die met HEYQ wordt geleverd als het ware vragen over alle interne processen. Het maakt ze inzichtelijk en brengt aan het licht waar binnen een organisatie zaken beter, sneller, efficiënter of goedkoper zouden kunnen. Hiernaast kan HEYQ ook als tijdelijke monitoring worden ingezet in (de aanloop naar) een reorganisatie, fusie of bij een start-up.
We answer questions, we question answers.
We bieden direct inzicht in mogelijkheden tot verbetering. In een relatief kort tijdsbestek weten we processen inzichtelijk te maken en brengen we aan het licht waar binnen een organisatie zaken beter, sneller, efficiënter of goedkoper zouden kunnen.
Via één loket beantwoorden we vragen van medewerkers binnen een organisatie. Wij zorgen voor afhandeling en oplossing van alle aanvragen. Dit maakt dat we vragen steeds sneller én beter kunnen beantwoorden.
We beoordelen externe leveranciers op hun feitelijke prestaties. En omdat we dit ook voor andere klanten doen, kunnen we deze gegevens naast elkaar leggen en benchmarken. Deze kennis nemen we ook mee naar jouw organisatie.
We nemen niet alleen het 'kastje naar de muur'-gevoel voor medewerkers weg. We besparen op interne FTE kosten, realiseren inkoopvoordelen, verbeteren prestaties van externe leveranciers, verbeteren de productiviteit en zorgen voor inzicht. Maar bovenal: we zorgen voor meer tevreden medewerkers.
HEYDAY levert kennis, management en capaciteit voor het ontwikkelen van de werk- en woonomgeving.
HEYDAY Facility Management
Luchthavenweg 38
5657 EB Eindhoven
Postbus 80009
5600 JZ Eindhoven