Onze mensen van facilitaire services, zetten zich elke dag 100% in om medewerkers en bezoekers een warm onthaal te geven.
Gebouwen zijn steeds meer ontmoetingsplekken en flexwerken is steeds vaker de norm. Dit vraagt om een nieuwe benadering van mensen ontvangen en ondersteunen in hun werk.
Ook als organisatie heb je maar een paar seconden voor die belangrijke eerste indruk. Zowel het gebouw als alle inventaris.
Onze huismeesters zien toe op andere leveranciers en voeren zelf werkzaamheden uit, om de kwaliteit optimaal te waarborgen.
Voor een goede service aan onze en jouw klanten is bereikbaarheid essentieel. Onze Servicedienst van HEYDAY biedt vakkundige en betrokken servicemedewerkers voor het aannemen en afhandelen van meldingen, technische storingen, vragen, klachten en bestellingen.
Het kantoor wordt naast werkplek ook steeds meer de plek waar collega’s, klanten en andere relaties elkaar ontmoeten. De receptioniste wordt hierdoor een allround gastvrouw.
HEYDAY heeft hospitality services in huis die meerwaarde bieden. Wij zien gastvrijheid, een warm ontvangst, de juiste begeleiding én iedereen correct te woord staan als de basisprincipes van hospitality services.
Het is onze drive om door slimme koppelingen tussen mens en techniek een waardevolle bijdrage te leveren aan een plezierige werkdag. We delen onze technologische kennis graag met de markt.
Zo ontwikkelt HEYDAY bijvoorbeeld zelf IT-oplossingen om gegevens over het gebruik van een gebouw ‘real time’ boven tafel te krijgen.
HEYDAY levert kennis, management en capaciteit voor het ontwikkelen van de werk- en woonomgeving.
HEYDAY Facility Management
Luchthavenweg 38
5657 EB Eindhoven
Postbus 80009
5600 JZ Eindhoven