Onze meerwaarde

Doen is de beste manier van denken

Formulemanager, Ideator, Connector, Conceptmaker… Wie het profiel van Wisse Stenchlak op LinkedIn bekijkt, vindt geen eenduidige beschrijving van zijn functie bij HEYDAY. Alsof hijzelf ook nog niet het juiste woord heeft gevonden voor wat hij doet.

‘Ik heb net – nog geen vijf minuten geleden – een ‘healthy workplace’ gadget aangeschaft en op LinkedIn een oproep geplaatst wie deze wil uitproberen en ervaringen wil delen.’ Deze actie lijkt kenmerkend voor het enthousiasme en de drive van deze energieke vernieuwer. Wisse’s blik is gericht op ontdekken, inspireren en samen iets nieuws gaan doen. Hij staat als een ontdekkingsreiziger in de facilitaire wereld, nieuwsgierig, onderzoekend en alert op alles wat er vandaag al is, en morgen gaat komen. Hij kijkt verwonderd rond en vertelt verhalen over zijn ontdekkingen aan klanten, collega’s en partners. Hij staat zelf ook graag op podia, om anderen enthousiast te maken en bij elkaar te brengen.

Samen op reis

‘Samen iets nieuws uitproberen vind ik het allerleukste om me mee bezig te houden. Je moet niet zelf alles vanuit een kamertje willen bedenken. De organisatie van een klant zie ik als een ecosysteem, waarin interne en externe partijen elkaar beïnvloeden en samenwerken. Mijn rol is om alle partijen in zo’n ecosysteem bij elkaar te brengen om zo innovatie van de grond te krijgen. Wat ik belangrijk vind is dat we niet alleen praten over vernieuwingen, maar dagelijks samen iets nieuws tot stand brengen. HEYDAY is de partij die innovatie tot bloei laat komen door concrete stappen te zetten. Met als motto: doen is de beste manier van denken. Bijvoorbeeld door samen op reis te gaan met klanten en collega’s naar organisaties, waar werkende innovaties en oplossingen zorgen voor een verlaging van het ziekteverzuim. In de periode daarna ga ik samen met de klant aan de slag om dit soort oplossingen toe te passen binnen de specifieke klantomgeving.’

De collega’s van HEYDAY kennen Wisse als ‘aanjager’ van oplossingen binnen het specialisme ‘empowerd workspaces’. Ondanks zijn jeugdige leeftijd heeft hij al veel organisaties van binnen gezien. Hij werkte als Senior Solutions Development Manager en als Commercieel Manager Interim & Consultancy voordat hij in 2017 de overstap maakte naar HEYDAY. Ook is hij lid van een expertgroep bij Facility Management Nederland, waar antwoorden worden gezocht op de vraag hoe het vakgebied waarde kan creëren en welke innovatieve businessmodellen daaraan bijdragen. ‘Mijn ambitie is om HEYDAY, maar vooral haar klanten, te laten groeien en veranderen.’

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? neem contact op met heyday