HEYDAY-2-780-Banner_1400x180_acf_cropped-11-1

Nieuws

Wisse Stenchlak over Service Excellence op SEE2018

04 juni

Wanneer je de verwachtingen van de klant (zowel intern als extern) structureel overtreft, dán ben je bezig met Service Excellence. Geheel in dit teken vindt op dinsdag 2 oktober SEE 2018 plaats; het Service Excellence Experience-evenement. Wisse Stenchlak (HEYDAY) staat samen met Thijs van den Burgt (OfficeApp) op het podium met hun visie op ‘The Future Office Life’.

Tijdens SEE 2018 maken bezoekers kennis met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Service Excellence. Tijdens het evenement wordt gekeken naar de toekomst: waar bewegen we naartoe? De afdelingsgrenzen tussen IT, HR en FM zijn steeds meer aan het vervagen en door de opkomende technologieën zoals Artificial Intelligence (AI), Internet of Things (IoT) en robotisering verandert de manier waarop mensen en organisaties werken.

Volgens Wisse Stenchlak moet iedere IT, HR of FM-professional zichzelf ontslaan. Niet om werkloos thuis te gaan zitten, maar om als Community Manager, Employee Wellbeing Specialist, Productiviteitsverhoger, Tech Wizard of Social Innovation Manager aan de slag te gaan. Vanuit deze rol weet je pas echt de interne of externe verwachtingen te overtreffen. Thijs van den Burgt neemt op zijn beurt de aanwezigen mee in de shift van Smart Buildings naar Empathic & Personalized Offices.

Voor wie?

SEE is voor iedereen die verantwoordelijk is voor de interne dienstverlening vanuit de afdeling IT, facilitair, HR of voor de externe dienstverlening van jouw klanten. Ofwel: voor iedereen die zich bezighoudt met het optimaliseren van de interne of externe dienstverlening.

Kom naar SEE 2018 en laat je inspireren door (internationale) experts, diverse interactieve workshops en kom in contact met andere professionals die zich bezighouden met service excellence. Klik hier voor tickets.

Delen
Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? neem contact op met heyday