HEYDAY-2-780-Banner_1400x180_acf_cropped-11-1

Nieuws

HEYDAY lanceert on-demand kantoorservices via MAX

18 april

Geen zin om te koken? In veel steden is het al de normaalste zaak van de wereld om eten en drinken te bestellen via apps als Foodora, Deliveroo of Thuisbezorgd.nl. Naast het aanbod van eten en drinken worden er steeds meer diensten of services met behulp van apps voor thuis aangeboden. Maar ook op de werkvloer stijgt de vraag naar gemak. HEYDAY Facility Management speelt hier op in door on-demand kantoorservices aan te bieden via haar eigen gemaksapp MAX.

Met de lancering van de on-demand functionaliteit van MAX is het nu mogelijk om à la minute eten en drinken op de werkplek te bestellen. Zo kan er nu tijdens een vergadering koffie of thee besteld worden, of een avondmaaltijd voor als een medewerker moet overwerken. Deze service is een mooie aanvulling op het verhogen van het werkplezier en tevredenheid van medewerkers én zorgt ervoor dat medewerkers de dienstverlening meer waarderen. Dankzij de extra service hoeven vergaderingen bovendien minder vaak onderbroken te worden, zodat medewerkers en gasten hun tijd efficiënter kunnen benutten.

Hoog serviceniveau
Facilitaire dienstverlening speelt anno 2018 een belangrijke rol in het binnenhalen en behoud van talent. De arbeidsmarkt is weer aan het aantrekken. Dat betekent dat het voor werkgevers moeilijker wordt om de juiste mensen binnen te halen én te houden. HEYDAY merkt dat zowel werkgever als werknemer een hoog serviceniveau op de werkvloer steeds belangrijker vindt. Zo is MAX een belangrijke troef in de strijd om talent.

“Voor HEYDAY staat service op de werkplek centraal,” legt Luuk Verhoeven, Product Owner bij HEYDAY uit. “Door in te spelen op de veranderende behoefte van medewerkers, weet HEYDAY met facilitair maatwerk een belangrijke bijdrage te leveren aan de doelstellingen van haar opdrachtgevers. Bij veel van deze opdrachtgevers staat het behoud van talent bovenaan de wensenlijst. Een fijne werkplek, die van alle gemakken is voorzien, draagt hier zeker aan bij. Voor de jongste generatie is een on-demand functie niet meer weg te denken uit hun leven.”

De MAX app is ontwikkeld in samenwerking met Office App. “Er is een trend zichtbaar op de werkvloer, waarin het accent in dienstverlening verschuift van werkplek naar medewerker. Hier spelen we met deze aanvullende functionaliteit van MAX goed op in,” zegt Thijs van der Burgt, Founder van Office App. “Het tijdig onderkennen van innovaties op het gebied van facilitair management biedt kansen om meer kwaliteit te bieden tegen gelijkblijvende of lagere kosten. Bij toepassing krijgt een organisatie een voorsprong op anderen, bijvoorbeeld door de toepassing van MAX.”

De gemaksapp
Via MAX, afgeleid van geMAXdiensten, was het onder andere al mogelijk om een probleem, storing, klacht of wens te melden, een werkplek, vergaderruimte of parkeerplaats te boeken, bezoekers aan te melden of een lunch, bloemetje of taxi te bestellen. Door de app uit te breiden met on-demand kantoorservices worden kantoorgebruikers op elk gewenst moment in alle gemakken voorzien. MAX is ontstaan vanuit een partnerschap met Office App, waarin beide partijen gezamenlijk continu nieuwe functionaliteiten ontwikkelen.

MAX brengt het gemak van thuis naar de werkplek. Meer weten? Bekijk hier onze video.

Delen
Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? neem contact op met heyday