HEYDAY-2-780-Banner_1400x180_acf_cropped-11-1

Nieuws

Artificial Intelligence vereenvoudigt facilitair proces bij HEYDAY

21 augustus

HEYDAY Facility Management maakt als eerste Nederlandse facilitair managementorganisatie gebruik van Artificial Intelligencevoor het melden van facilitaire storingen. Door het toepassen van real-time objectherkenning vereenvoudigt én versnelt HEYDAY het facilitaire proces, niet alleen voor de facility managers op locatie maar in het bijzonder voor de professional werkzaam in een kantoorpand.

Om het melden van facilitaire storingen nog gemakkelijker en sneller te maken, past HEYDAY real-time objectherkenning toe via haar gemaksdienstenapplicatie MAX. Via de app is het mogelijk een foto te maken van de geconstateerde storing. Deze foto wordt door MAX geanalyseerd via Artificial Intelligence. Door middel van intelligente machine learning algoritmes worden objecten op de foto herkend én gekoppeld aan de juiste leverancier, die het probleem vervolgens oplost. Hiermee wordt elke professional direct met de facilitaire keten verbonden.

“Deze innovatieve ontwikkeling is nog maar het topje van de ijsberg”, aldus Luuk Verhoeven, Product Owner bij HEYDAY. “Met MAX én alle mogelijkheden die de app met zich meebrengt, zijn wij hard op weg om het facilitaire werkveld steeds verder te digitaliseren. Het uiteindelijke doel is om professionals in kantoorpanden te ontzorgen en de meest optimale kantoorervaring te bieden door een maximaal servicelevel te faciliteren, onder andere door het toepassen van moderne technieken.”

Samenwerking Office App

Met MAX, afgeleid van geMAXdiensten, kunnen professionals via hun mobiele telefoon gebruikmaken van allerlei diensten die het bedrijf samen met partners biedt, van eenvoudig een relatiegeschenk of avondmaaltijd bestellen of een bezoeker aanmelden tot aan een vergaderruimte boeken. De app is een extra tool die klanten van HEYDAY als dienst kunnen afnemen, in aanvulling op de bestaande facilitaire diensten. De applicatie kan vervolgens volledig naar wens worden ingericht, zodat de klant een eigen, op maat gemaakte gemaksdienstenapp krijgt. MAX is ontstaan vanuit een partnerschap met Office App, waarin beide partijen gezamenlijk continu nieuwe functionaliteiten ontwikkelen. De uitbreiding van de app met Artificial Intelligence is daar een voorbeeld van.

Delen
Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? neem contact op met heyday